2013. szeptember 19., csütörtök

THE END

Sajnálom, hogy ezt kell mondanom, de ennyi. Befejeztem. Azt hittem, hogy lesz rá időm, de tévedtem. A suli nagyon kemény, minden nap hét órám van és amikor befejezem a tanulást akkor már nincs erőm írni. Nagyon sajnálom, hogy abba hagyom, pedig meg ígértem. Higgyétek el, bűntudatom is van ezért, de nem tehetek mást. Egyre csak halogattam a bejegyzést és gondolkoztam, hogy most mi legyen, de nem megy. A másik két blogomat is bezárom. Nem ígérek semmit, az újranyitást illetően, mert nem tudok semmit, de az biztos, hogy a blogot NEM TÖRÖLÖM! Vissza lehet majd nézni az elmúlt bejegyzéseket, már, ha még jók a linkek.

Összesen 10 240 oldalmegjelenítés, 77 bejegyzés és majdnem egy teljes év. Köszönök mindent és szeretlek titeket!

Az oldal utolsó filmjei:


Miley Cyrus főszereplésével: Az utolsó Dal

Ezen a filmen mindig sírok és nagyon tanulságos. Csak élvezzétek :))



És végül Rékának, ha már olyan sokat várt:


Tökéletes Hang



Tudom, hogy ez a Movie.cc-re linkel, de ott kedvetekre válogathattok a linkek közül (ajánlott: putlocker)


Sziasztok!
xxKrisztixx

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése